Kamis, 19 November 2015

Unhand Mereka Bekalan Pejabat Perniagaan! Dan Tips Lain Untuk Kekal Sihat di Tempat Kerja

Unhand Mereka Bekalan Pejabat Perniagaan! Dan Tips Lain Untuk Kekal Sihat di Tempat Kerja

Tiada apa-apa menyerang lebih takut di tengah-tengah para pekerja daripada bunyi rakan sekerja meniup hidungnya. Di atas meja beliau, kotak besar Kleenex. Dalam keranjang sampah dengan kerusi, longgokan besar sehingga gumpalan Kleenex. "Selamat pagi," katanya selsema apabila anda berjalan dengan. Anda tahu anda perlu bersimpati - ia menghisap menjadi sakit! Tetapi apa yang anda boleh lakukan ialah mengambil lihat baik keras pada bekalan pejabat perniagaan di atas meja beliau dan bersumpah di atas kubur besar-nenek anda yang anda akan sekali-kali menyentuh stapler itu. Untuk jenis yang risiko, mereka hanya tidak membayar anda cukup.

Berikut adalah beberapa tips untuk kekal sihat di tempat kerja, sama ada ia adalah musim selesema atau tidak.

1. Basuh tangan dengan kerap. Setiap kali anda menggunakan tandas, sebelum dan selepas anda makan, selepas anda menggunakan mesin faks atau mana-mana bekalan pejabat perniagaan lain yang mengendalikan pekerja-pekerja lain. Lihat juga: terus sanitizer tangan di meja anda, di lap bentuk atau memerah botol. Anda tidak pernah tahu siapa yang menggunakan telefon anda semasa anda berada dalam bilik air basuh tangan anda, selepas semua.

2. Jangan bergerak, MISSY, ANDA BERFIKIR DALAM ponteng BREAKFAST LAGI? Dan dengan cara itu, berlari keluar untuk Dunkin Donuts untuk gula-dibangkitkan tidak layak sebagai sarapan pagi. Demi kebaikan ', tidak mempunyai anda mendengar "Sarapan pagi adalah hidangan yang paling penting hari ini" masa yang cukup dengan sekarang? Mereka adalah fakta. Mulakan pagi anda dengan pemakanan, dan untuk kedua-juta kali lebih cenderung untuk menjaga kesihatan anda.

3. AMBIL MULTI-VITAMIN, semasa anda berada di IT. Ia adalah baik untuk anda.

4. HIDRAT, hidrat, hidrat. Ia tidak lagi tanda malas luar untuk dilihat di air sejuk dengan kerap sepanjang hari. Minum banyak air adalah cara yang paling pasti untuk mengepam toksin daripada sistem anda kerana mereka masuk. Selain itu, ia mengelakkan anda daripada keinginan makanan ringan begitu banyak. Selalunya apabila kita rasa kita lapar, kami benar-benar hanya dahaga. Dan apabila kita perhatikan kita haus, kita sudah kering. Isi semula yang Kleen Kanteen setiap kali untuk mata tambahan.

5. mengambil berjalan. Mengambil rehat yang kerap adalah baik untuk anda dalam pelbagai cara. Duduk di meja anda sepanjang hari, merenung komputer adalah resipi untuk masalah belakang dan ketegangan mata. Menghulurkan, membersihkan kepala anda, menghirup udara segar. Selain itu, kajian baru-baru ini menunjukkan bahawa kebanyakan rakyat Amerika sedih kekurangan Vitamin D. Dengan berjalan kaki 15 minit di bawah cahaya matahari tanpa pelindung matahari memberikan anda jumlah yang sihat Vitamin D, yang hanya akhirnya mungkin menyelamatkan nyawa anda.

6. VACATIONS SEKILAS. Percutian adalah untuk waktu makan tengahari berjalan apa tahun adalah untuk hari. Gunakan masa percutian diperuntukkan anda. Banyak pejabat menawarkan hari kesihatan mental, terlalu, kini. Jangan takut untuk menggunakan mereka, dan menggunakan mereka dengan baik. Oleh yang saya maksudkan, RELAX.

7. BROWN BAG IT. Pembungkusan makan tengahari yang sihat akan menyelamatkan kamu dari memukul Mickey D's. Jika anda tidak mempunyai masa, melawat kedai runcit dan bukan makanan segera. Menjaga lobak dan hummus di pejabat peti sejuk mini. Hanya mengatakan tidak kepada super saiz itu.

8. JANGAN SENTUH YANG STAPLER. Mungkin ia tidak brainer, tetapi jika rakan sekerja miskin anda sakit, meninggalkan bekalan pejabat perniagaan dia. Berikan satu gelombang mesra dari seluruh bilik. Dia akan melakukan perkara yang sama dalam kasut anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar