Kamis, 19 November 2015

Laman Mole Pembuangan Panduan

Laman Mole Pembuangan Panduan

Terdapat banyak cara yang berbeza anda boleh cuba untuk mengalihkan keluar tahi lalat yang tidak diingini, seperti:

Pemulihan semula jadi:

* Jus epal
* Baking Soda dan Caster minyak
* Jus Bawang
* Dandelion

Sejak Rawatan kaunter:

* Rawatan Herba
* Garam Mineral

Pembedahan kosmetik

* Memotong pembedahan
* Dibakar
* Dibekukan off
* Laser

Walau bagaimanapun apabila ia datang untuk membuang tahi lalat hodoh / tompok matahari dari badan saya, saya memutuskan untuk menggunakan kaedah saya sendiri penyingkiran:

Membakar Tahi lalat dengan besi pematerian:

Item-item:

* Pematerian besi-Clean / steril, memastikan ia mempunyai hujung kecil sebagai seterika pematerian berkepala besar boleh menyebabkan kerosakan pada sekitar kulit.
* Kain lap alkohol

Bagaimanapun ingin saya menjelaskan bahawa tahi lalat / tempat saya memilih untuk keluarkan muncul 'normal' dalam bahawa mereka tidak teratur dalam bentuk atau warna dan apa yang saya dianggap sebagai bebas risiko untuk menjadi kanser.

Jelas sekali, apa-apa yang kelihatan ganjil saya akan meninggalkan dan ia melihat oleh pakar.

Saya mesti menyatakan sekali lagi bahawa saya sama sekali tidak menunjukkan bahawa orang lain melakukan apa yang saya lakukan, saya bukan pakar dalam bidang ini dan akan mengesyorkan melihat pakar sebelum merawat apa-apa pada kulit anda.

Prosedur:

Untuk penyingkiran awal saya akan hantar di sini saya menggunakan pembantu kerana ia adalah di atas kepala saya, dan saya jelas memerlukan bantuan untuk mengeluarkan noda dari kepala saya / belakang / belakang kaki dan lain-lain

-Ensure Besi pematerian bersih dengan menggunakan kain / tisu direndam dalam antiseptik, bulu keluli mungkin juga digunakan jika hujung mempunyai beberapa sisa lama yang dibina di atasnya.

Jika besi itu terlalu kotor Saya kemudian akan mempertimbangkan menggantikannya dengan yang baru.

-Tukar Pada pematerian besi membenarkan ia untuk memanaskan badan.

Letakkannya di atas permukaan yang tahan haba apabila tidak digunakan, contohnya saya menggunakan pinggan atau piring.

Pada kesempatan ini saya memilih untuk membuang tahi lalat dari kepala saya:

Banyak -Ensure kain lap antiseptik di tangan, jangan gunakan tisu atau kertas tandas kerana beberapa boleh ditinggalkan pada luka.

-Wipe Kawasan yang akan dirawat dengan antiseptik lap.

-Sekarang Semua yang saya lakukan adalah membuang tempat tahi lalat / Tompok / matahari yang pada dasarnya di permukaan kulit atau hanya di bawah permukaan, jadi saya tidak perlu pergi terlalu dalam.

-Apa Saya hanya lakukan ialah memberi beberapa paip cahaya untuk tahi lalat.

Tahi lalat atau permukaan jenis kulit leburan / mengecut jauh dengan haba.

-Ini Hanya sangat cepat dan cahaya paip pada kulit, hanya untuk memindahkan beberapa haba ke dalam kulit, jika saya adalah untuk memegang seterika pada kulit terlalu lama, ia akan menjadi sangat menyakitkan dan saya rasa boleh melakukan beberapa kerosakan yang ketara dan menyebabkan ketara parut.

-Usually Selepas beberapa paip 5/3 Saya hanya akan memberikan kulit lap dengan kain lap alkohol dan biasanya lapisan atas kulit akan terkeluar dan secara amnya tahi lalat dengannya.

Jika tahi lalat tidak dikeluarkan selepas sekitar 10 paip, saya hanya akan meninggalkannya kerana saya menganggapnya terlalu dalam untuk menghapuskan.

Saya kemudian akan membersihkan kawasan tersebut dan serahkan kepada sembuh dalam tempoh 1-2 minggu akan datang, memastikan untuk menjaga kawasan bersih sembuh.

-Apa Saya dapati banyak kali adalah bahawa walaupun tahi lalat itu tidak dikeluarkan dan saya menganggapnya terlalu dalam, kerana kuping terjatuh dari seluruh tahi lalat itu akan dikeluarkan.

Saya percaya proses pemanasan jenis dibunuh tahi lalat atau sebenarnya kuping yang dibentuk 'lemas' tahi lalat dan ia kemudiannya akan dikeluarkan dengan kuping.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar