Kamis, 19 November 2015

Siapa di Dunia adalah Clinton Ober?

Siapa di Dunia adalah Clinton Ober?

Clinton Ober dilahirkan pada 14 Julai pada tahun 1944. Beliau menghabiskan tahun pembelajaran yang semakin meningkat dan membiasakan diri dengan alam semula jadi manakala yang tinggal di negeri Montana. Latihan awal dalam alam terdiri daripada belajar banyak cara-cara orang asli Amerika yang tinggal berhampiran. Masyarakat sekitar beliau terdiri kebanyakannya daripada peladang dan petani yang daripadanya dia ditemui hormat yang mendalam beliau untuk negeri yang telah berjalan di atas.

Apa yang benar-benar menetapkan Clinton selain daripada kebanyakan orang lain adalah bahawa Encik Ober membuat penemuan kehidupan shacking. Dalam tempoh hidupnya apabila dia sakit dan hampir mati, dia mendapati dirinya menghabiskan sejumlah besar masa di hospital. Satu hari apabila dia bangun dia sedar bahawa blues di langit dan sayur-sayuran di rumput lebih terang dan jelas kemudian dia pernah perasan sebelum ini. Dia mempunyai keinginan yang besar untuk melakukan sesuatu yang membina, yang akan memberi manfaat kepada manusia dan supaya dia cepat berpisah dengan harta benda dan meneroka keluar untuk mengambil kehidupan yang baru. Sambil duduk berfikir, dia tertanya-tanya apa yang dia sekarang akan melakukan dengan hidupnya dan kekaguman dia datang dengan quote yang singkat, "menjadi caj bertentangan".

Petikan ini terperangkap dengan jelas di dalam fikirannya kerana dia berkembang kira-kira pada tugas-tugas hariannya. Mungkin minda bawah sedar beliau telah cuba untuk menghantar dia beberapa jenis mesej memberitahu dia apa yang dia kini perlu membuat keutamaan beliau. Setelah dia mengkaji isu itu lagi dia mencipta pemahaman bahawa walaupun sebagai manusia kita mempunyai bio-elektrik hubungan tertentu dengan bumi sekitarnya kami. Konsep ini adalah sama dengan yang terdapat dalam teori elektrik. Dia datang kepada kesimpulan bahawa melalui sambungan tanah badan manusia boleh dineutralkan mana-mana pertuduhan menyebabkan sistem saraf yang lebih positif.

Oleh kerana kita sedang menetap di dunia utama yang elektrik kita telah kehilangan hubungan dengan kesan hentakan semula jadi kita yang meninggalkan kita amat terdedah kepada sebarang bentuk gangguan elektrik di luar. Clinton membuat kesimpulan bahawa ini mempengaruhi cara sel-sel kita berkelakuan dan pemindahan maklumat penting mengenai kesejahteraan kita.

Dalam tempoh beberapa tahun Clinton menghabiskan sejumlah besar masa menggali jauh ke dalam misteri caj, pembumian dan kesannya terhadap tubuh manusia. Ini adalah wilayah dara dan jurutera dan saintis serta orang-orang dalam bidang perubatan bahawa dia telah berunding pada dasarnya tidak berguna dalam menyediakan data untuk kerja-kerja Clintons. Akhirnya dia menyusun satu kertas kerja mengenai EMF dan isu-isu yang rumit mengenai badan. Encik Ober perasan bahawa kesan-kesan yang berlaku kepada manusia apabila mereka tertakluk kepada jumlah tertentu EMF semata-mata tidak boleh diterbitkan semula dalam ujian haiwan. Apa yang berbeza di sini dia tertanya-tanya.

Aha, jawapan yang berbohong dalam kasut. Haiwan tidak memakai kasut tetapi manusia memakai kemudian untuk beberapa jam setiap hari. Di samping itu, haiwan tidak tidur di katil yang terlindung dari tanah. Tanpa kasut dan tidur di atas tanah haiwan telah berkesan menjalankan penumpukan statik yang berlebihan.

Ia telah mendapati bahawa apabila manusia telah dibumikan kerana mereka tidur penyembuhan badan mengambil lonjakan positif yang pesat. Dengan pengetahuan yang baru dikenalinya Clinton direka kaedah di mana manusia boleh dibumikan ketika tidur di atas katil mereka. Hasil kajian ini adalah bahawa 85 peratus daripada mata pelajaran ujian tertidur lebih cepat apabila mereka telah mendalam dan 93 peratus mengakui mereka tidur lebih baik. Ada sesuatu rasa ketara sebanyak restfulness apabila kebangkitan, kurang ketegangan otot dan pengurangan drastik dalam masalah belakang yang berkaitan.

Sama seperti semua orang bersedia untuk memanggil Encik Ober seorang dukun kajian beliau telah disahkan oleh Dr Russell Whitten yang mengesahkan keputusan oleh pembumian 35 daripada pesakit-pesakitnya. Tidak syak lagi badan manusia perlu mempunyai tempoh asas untuk menjalani gaya hidup yang bukan tertekan. Grounding badan boleh mempunyai kesan yang besar ke atas kesihatan badan. Di samping itu, akan ke berkaki ayam apabila ia adalah mungkin menyediakan sebahagian dari keputusan yang sama. Jadi sekarang anda tahu kerja yang ketara dilakukan oleh Encik Clinton Ober. Cuba eksperimen anda sendiri dan melihat apa yang anda datang dengan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar